2015. december 4., péntek

Julie Johnson - Erasing Faith

"The perfect life… That’s a funny concept, you know? Because perfection isn’t constant; it’s changeable. Personal. It depends on your own definition."


A történet főhősnője Faith ki akar törni a szürke életéből ezért jelentkezik külföldi cserediáknak és így kerül Budapestre. A Hősök terén belefut (szó szerint) egy titokzatos, eszméletlenül jó pasiba Wesbe. Még ezek után párszor összefutnak véletlenül más helyeken is de mindig a sorsra bízzák a találkozást telefonszámot sem cserélnek az elején.
A könyv elsőre egy könnyed romantikus történetnek látszik egy kis humorral megfűszerezve viszont Wes titkának köszönhetően rengeteg izgalmas fordulatot és akciót hoz a könyv. 
A szereplők nagyon ellettek találva. Faith karaktere nagyon tetszett nekem, szerintem nagy átalakuláson megy keresztül a könyv végére sikerül megtalálnia az énjét és nem az a "szürke" karakter mint ahogy azt magáról vélte. Nálam az esetek nagy részében azok a női karakterek a szimpatikusabbak akik képesek kiállni a véleményükért és nem hagyják  és Faith teljesenmegfelelt az elvárásaimnak sőt a könyv végére teljesen badass lett. És Wes....jóképű, titokzatos és ahogy Faith-el viselkedik nem is kérdés, hogy könyves pasik listámra való-e.

  "I’m not your prince, Red. The dark knight, maybe. But don’t confuse me for the valiant hero."

Amikor megtudtam, hogy a főhelyszín Budapest nagyon megdöbbentem mert én még nagyon nem találkoztam olyan külföldi könyvvel amiben így lenne esetleg egy-egy említéssel itt-ott. Tőlem már ezért egy plusz pontot érdemelt az írónő. Nagyon szép képet alkot szerintem azokról a helyekről ahol a főszereplők járnak és tetszett, hogy volt benne egy-két magyar szó is. Bár mondjuk a diákmunkánál kicsit meghökkentem mert azt írja milyen jól keres. Hát én még nem találtam olyan diákmunkát amiből így meglehetne élni de ennyi még belefér.
Egy nagyon kedves ismerősöm ajánlotta ezt a könyvet a figyelmembe és azóta is hálás vagyok neki. Büszkén jelentem, hogy Julie Johnson rajongók klubjába tartozom és alig várom, hogy időt tudjak szakítani más könyveire is. Figyelmeztetem azokat akik elszeretnék olvasni, csak akkor álljatok neki ha van bőven szabadidőtök és nem egy húzós iskolaheted van vagy vizsgaidőszakod. Nem fogod tudni letenni amíg a végére nem érsz vagy ha mégis akkor meg meghalsz a kíváncsiságtól amíg el nem olvasod.

Pont: 5/5*
Kedvenc karakter: Faith, Wes (egyértelmű)
Kedvenc jelenet: Lánchíd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése