2015. december 10., csütörtök

Joss Stirling - Misty Falls (Savants 4.)

"– Sajnálom. Nem mintha nem nézne ki pazarul, de ennek a dolognak még a lélekfürkészi iránymutatással sincs semmi esélye.
Uriel csak pislogott a kategorikus visszautasítás hallatán.
– Hogyhogy? Nem kellene esetleg mégis megpróbálnunk a telepátiát?
Francie kedvesen megveregette a kezét.
– Higgyen nekem. Tudom.
– De hogy lehet ennyire biztos? Talán már meglelte a lélektársát?
– Nem.
– Hát akkor?
Francie a kávéjába kortyolt; szemei csillogtak a pohár pereme felett.
– Az én nagy találkozásomkor nem tartom valószínűnek, hogy az illető lány pont egy Armani-modellre hasonlít majd.
Hopplá; úgy tűnt, Opal nyomozása elsiklott néhány alapvető tény felett. Sosem láttam még Urielt ennyire elvörösödni.
– Cikiii… – suttogtam."


Misty egy egyszemélyes katasztrófa sújtotta övezet. Savant képességének „hála" egyszerűen képtelen hazudni, kényszeres igazmondása miatt viszont folyton zűrös helyzetekbe keveredik, bármerre is jár. Így amikor a jóképű, magabiztos, és hihetetlenül vonzó Alexszel hozza össze a sors, Misty rögtön megfogadja, hogy inkább a közelébe sem megy. Hiszen hogy is lehetne az övé valaki, aki ilyen tökéletes?
Ám a savant közösség mindennapjaira sötét árnyék vetül – egy sorozatgyilkos leselkedik a különleges képességű fiatalokra. Közülük egy pedig hamarosan élet-halál peremére kerül majd… vagy azon is túlra.
A nagysikerű Lélektársak-sorozatból megismert savantok az eddigieknél is izgalmasabb kalandokba keverednek Joss Stirling izgalmas, humorral átszőtt regényében.

Misty is savant mint az már kiderült, de az apja normális ember csak az anyai ága savant. Az előző részben megismert Chrystalnak az unokahúga és Chrystal helyett ő fogja elkísérni az egyik Benedict testvért, hogy megtalálhassa a lélektársát. Viszont az utazás nem várt meglepetést tartogat a lány számára is mivel megismerkedik Alex-el aki arrogáns, jóképű és ő is savant. Az első pillanattól kezdve nem kedvelik egymást főleg mert ha egymás közelébe vannak nem tudják kordában tartani a képességeiket, de a történet előrehaladtával egyre közelebb kerülnek egymáshoz és kiderül miért is fontosak egymásnak.

"Egy percnyi néma csenddel adóztam a kigyúrt felsőtestek látványának."

 A lélektársak sorozat nekem nagy kedvenceim közé tartozik így nem meglepő milyen izgalommal vártam, hogy a Misty Falls-t is olvashassam. Sajnáltam, hogy nem az egyik Benedict fiú kapott főszerepet ebben a részben már de az írónőnek sikerült kárpótolnia. Misty olyan karakter akit nem lehet nem megkedvelni már az elején, mivel elég vicces helyzetekbe került a képessége miatt. A képessége nagyon tetszett nekem, mivel nem hazudhat és ha nem vigyáz a körülötte lévők is az igazat tudják csak mondani. Emiatt nem tudott beilleszkedni a nem savant közösségbe. Viszont szerintem a mai világban az emberek nagyon nem tudják elviselni ha őszinték vagyunk velük és szívesebben élnek inkább hazugságban minthogy elviseljék a sokszor fájó igazságot. Személy szerint én még azért is örülnék ennek a képességnek mert így tudnám mikor mondanak nekem igazat és mikor nem és jobban szeretem másnak is megmondani őszintén a véleményem minthogy elhitessek vele valamit ami nem is igaz. Misty kapcsolata Alex-el imádnivaló volt. Nagyon tetszettek a szócsatáik meg ahogy kialakult a kapcsolatuk. A romantika mellett megint kaptunk egy kisebb akciót is amitől izgalmasabbá válik a történet.

Pontok: 5/ 4.5
Kedven szereplő: Misty
Kedvenc jelenet: Amikor kiderül, hogy lélektársak
Magyar cím: Misty (Lélektársak 4.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése