2014. május 5., hétfő

Liebster Award

Sziasztok! 
Képzeljétek egyik kedvenc bloggeremtől, Mrs. Gombóc Artúrtól díjat kaptunk.




 


Szabályok:
- Tedd ki, hogy kitől van a díj!
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Küldd tovább 11 embernek!

Magamról:
  1. Egyik kedvenc elfoglaltságom IMÁDOK olvasni.
  2. Kézilabdázok és focizok de a kézilabda a kedvencem
  3. Csoki minden mennyiségben :D
  4. Magyaron kívül még két nyelven beszélek (angol, francia) és még 2 nyelvet szeretnék tanulni.
  5. Angliába szeretnék menni.
  6.  Vaninak köszönhetően kezdtem el blogot vezetni
  7.  Imádom az állatokat van is két kutyám
  8.  Azt mondják örök romantikus vagyok
  9.  Kedvenc színem a kék.
  10. Soha sem néztem meg a Marley meg én-t mert féltem, hogy elsírom magam rajta
  11. Már majdnem 5 éve zongorázok

Kérdések:
  1.  Spanyol
  2.  London
  3.  Delfin imádom őket :)
  4. Jennifer L. Armentrout vagy John Green
  5. Egy cukrászda tulajdonosának a bőrébe abba a 2 órába csak fagylaltot és sütit ennék és még csak ki se kellene fizetnem
  6. Elefánt
  7. Pretty Little Liars sorozat
  8. Romantikus
  9. Nincs de ha lenne: lány: Hanna fiú: Alex
  10. A szobámnak legalább az egyik fala a földtől a plafonig tele lenne könyvekkel és az egyik sarokba egy babzsákfotel
  11. Szerintem könyvekről beszélnénk. :)
Kérdéseim:
  1. Mi az egyik kedvenc könyved?
  2. Mi a legjobb tulajdonságod?
  3. Sportolsz valamit ha igen mit?
  4. Ki a könyvbeli álompasid?
  5.  Kedvenc poénod könyvből?
  6. Kedvenc kötelező olvasmány?
  7. Melyik könyvbeli főszereplő lennél legszívesebben?
  8. Ha nyernél a lottón mit vennél először?
  9. Miért kezdtél el blogot írni?
  10. Hol szeretsz jobban olvasni kint vagy bent?
  11. Mit mondanál ha találkoznánk? 
 Nekik küldöm (sajnos nincs 11 bloggerem):
Heppi
DiamondGirl
Emyon
MFKata
timea_eva
dor_i
marta_melyi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése